domingo, 6 de octubre de 2019

CAPS DE SETMANA QUE  SÓN DIFERENTS!


Hola! Aquest cap de setmana he fet diverses coses.
Per exemple, divendres vam fer vaga a l'institut sobre el canvi climàtic. Això dóna a referir, que abans de sortir a dos quarts de tres com sempre, sortim abans del pati, a les once.
El mateix divendres vam aprofitar i vam anar a dinar pizzes a casa d'una amiga, quan vam acabar de menjar vam anar a comprar un regal al Splau per a un aniversari que teniem al dia següent a la nit.
El mateix divendres per l'hora de sopar, tenia un altre aniversari. Vam sopar en un bar i després a la nit vam anar al parc de la muntanyeta a fer una volta i a estar ahi amb mes amics.

El dissabte al matí la meva mare i jo portem el meu gos a la perruqueria i nosaltres ens vam anar a esmorçar, quan vam acabar vam tornar a recollir el gos i en arribar a casa vaig començar fer deures per anar avançant, perquè tenia bastants. El dissabte a la tarda em vaig quedar a casa veient sèries i pel·lícules de Netflix i cap a les 8 o així, quedi amb unes amigues per anar a un altre compleix, vam sopar a casa seva i després vam anar a un karaoke.

Res més despertar-me, tenia una sessió de cinema per veure "a dos metres de tu" i quan arribi a casa,vaig estar tota la tarda estudiant per als exàmens que tenia el dimarts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario