lunes, 20 de enero de 2020

 TRADICIONS NADALENQUES




Tot comença en un sopar el dia 24 Nit de Nadal. És el dia en què comencen tots els festes i aquest dia anem part de la meva família a casa de la meva tieta a sopar.
A casa de la meva tieta fem a caga tio i ens anem a dormir aviat perquè a l'endemà ve Pare Noel.
Sempre el dia de Nadal,em sòl despertar d'hora per obrir els regals i arreglar-me per quan vingui la meva família a dinar. Aquest dia estem tota la meva família junta, obrim els regals i a la tarda ens posem a jugar a l'bingo i a menjar torrons.

Resultado de imagen de navidad

A l'endemà és Sant Esteve i és típic que els meus cosins i cosines anem a dinar a casa de la meva àvia. Solem menjar sopa amb galets i de segon una mica de pollastre.

El cap de setmana després de Nadal tots els meus amics i amigues de càmping vam quedar en algun punt intermedi i vam passar el dia junts. Algunes vegades ens anem de festa o anem a dormir a casa d'algú.

El cap d'any és realment important per acomiadar l'any i començar-lo amb gent que t'importa. Sempre sopem a casa meva i vam prendre el raïm tots junts.Un cop hem començat bé l'any, vam jugar a jocs de taula i mengem xocolates. Quan ja comença a ser tard, quedo amb els meus amics i amigues i ho anem a celebrar algun lloc tots junts.
Resultado de imagen de regalosResultado de imagen de fiesta

1 comentario: